söndag 29 september 2024

Kände att jag behövde en Doktor Westerlund i mitt liv!

 

Ja det här är ju en vit Mårbacka, som också fick följa med hem ,-) Mamma älskade ju pelargoner, så som ett minne av henne köpte jag en rosa i somras, men så hittade jag doftpelargon på nätet alltså hittade att de fanns, men köpte från en affär och föll direkt! Så nu har jag 4 stycken Doktor Westerlund, två  Tomentosum.  Plus den vackra Mårbackan. 

Nu ska jag bara försöka hålla dom vid liv ,-)

Nu är det evigheter sen jag varit inne , Har opererat ena ögat, grå starr, har gått fint, nu ser jag texten härinne, vilket kan vara en fördel ,-) Och andra färger än jag gjort tidigare, så det får bli en till resa till  Bornholm,-))

Vi har haft barnbarn här , haft kul med dom.

Vi har rensat bort nästan allt i källaren, och där var det fullt. 

Här håller de på med elementen och fixar. Så allt skulle plockas bort framför fönster, och det tar några månader, så svinkallt har vi inne. 

Har ändrat vår kost helt, mycket grönsaker och frukt. mår bättre av det. ,-)

Sen tog det tid att få in bilder, ja, fullt upp, och många små utflykter efter vår långa semester har det blivit ,-)

Känner mig ändå trots att jag mår så bra lite minst sagt orolig för mammografin som närmare sig med stormsteg, ännu en kontroll . 

Önskar alla fina härliga höstdagar!

Kram 💙

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kände att jag behövde en Doktor Westerlund i mitt liv!

  Ja det här är ju en vit Mårbacka, som också fick följa med hem ,-) Mamma älskade ju pelargoner, så som ett minne av henne köpte jag en ros...