söndag 14 april 2024

Har flyttat hit!

 Hej, nu är jag här 😊

Har ju bloggat så många år, men att skapa en ny blogg var inte det lättaste, antingen var jag för spänd. för det var ju inte svårt. Men ändå krånglade jag till det.

Helt oroväckande mycket 😀

Har bytt bloggnamn.  Lätt val, för jag har tänkt att skriver jag någonsin en bok om hundar, så ska den heta " Liten herre i brun kostym" 💖  Vi hade en liten brun hund, en glad kille, som var intresserad av allt. Älskade campinglivet och att kolla in de stora båtarna som kom in till Geiranger!

Han såg ut precis som en liten herre i brun kostym.

Nu får våren sätta fart tycker jag. Har hjälpt till, tog in några kvistar som nu grönskar så fint på köksbordet, lite spretigt, men vad gör det, grönt är det.

Det här blir mitt första inlägg här inne. Känns lite konstigt, jag var så hemtam och mådde så bra på min förra blogg.  Det känns som en riktig flytt,  😐

En fin söndag hoppas jag ni får.

Kram 💟

och hoppas ni hittar hit förstås! 👍





9 kommentarer:

  1. Hej! Jag hittade till din nya blogg! Jättefin, ren och snygg, prydlig, kul och härligt bloggnamn!
    Lycka till nu med bloggandet.
    Kram! /Gerd

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, har precis nu varit inne hos dig med nya adressen ,-) Kul att vara på G igen! KRAM

      Radera
  2. Hej! Ja, där var du. Förstår att det känns både konstigt och tråkigt. så många fina, berörande och roliga inlägg som det fanns på din förra blogg.
    Ska gå in i mina inställningar och byta ut dej till din nya blogg.
    Tyvärr kunde jag inte alls kommentera via mobil, så det får bli när jag sitter vid datorn.
    Grönt hos oss ja.... men blåsigt idag. Inte vinterkallt... ganska normalt vårljummet. Kul att du är tillbaka. Kram Anna-Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det är jättekul att vara tillbaka, fast det känns bakvänt ,-))). Det är heltok om du kommenterar via datorn. Själv funkar inget med mobilen för mig.
      Spöregn bara, lite trist men det kommer väl sol nångång!
      Ha det fint KRAM

      Radera
  3. Gleder meg til mer som du skal dele her.
    Håper søndagen din er god.
    Klem C

    SvaraRadera
  4. Tack! ,-)
    Blåst och regn, plus svinkallt, men annars bra ,-) Får önska dig en fin kommande vecka! ,-)

    SvaraRadera
  5. Grattis till nya bloggen! Det kommer att bli jättebra. Själv kan jag inte kommentera med min wordpress så det får bli så här. Vilket fint namn <3

    Kram

    Znogge

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kan du inte kommentera, är det något jag kan ändra på! KRAM ,-)

      Radera
    2. Vilket fint namn på din nya blogg. Självklart ska du skriva en bok där hundar är huvudpersonerna. Du om någon kan temat. Har en mörk känsla av att du råkat ut för något otrevligt på din fina gamla blogg. Precis som för Znogge går det inte att kommentera som vanligt.
      Kram från ett stenkast från Råå

      Radera

Farligt gott , läkarbesök avklarat till sist.

 Har nu hittat sockerfri vaniljglass och lakritspulver, har aldrig tänkt på det! Nu är ju lakrits inte så bra att äta ofta, nu har det just ...